måndag 23 mars 2009

Ordet för dagen: Flexibel

foto: pc for alla.idg

Ja, så var det då måndag och ordet för denna dag är nu - när dagen nästan är slut: flexibel...det är så jag upplever den här dagens göranden. Det har varit rejält omväxlande & KUL! Då min kollega är borta från arbetet just nu, blir det en del nya göranden som jag får ta tag - det är spännande och stimulerande. Det är många fler kontakter med, för mig, helt nya personer. Dagen har innehållit allt från personer som arbetar med Skoldatatek nationellt, försäljare, nyuppstartade Skoldatatek, föräldrar med barn som behöver verktyg i vardagen, pedagoger, socionom...listan kan göras lång... Imorgon tar jag nya tag med att installera ett verktyg som är relativt nytt för mig: Spark -tankekartsprogram

Programmet hittar du på www.lsm.se :

  • gå till deras e-butik
  • gör sedan ett snabbval på spark
  • klicka sedan på knappen mer mer info

Då kan du läsa mer om detta verktyg som jag tänker återkomma till när jag provat det mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar